Darbo aprašymas
Konferencijų ir pokylių administratoriaus pareigos:
1. Suplanuoti konferencijų ir pokylių aptarnavimą (numatyti aptarnaujančių darbuotojų skaičių, taip pat reikalingų indų, įrankių, stalo dekoracijų kiekį);
2. Paruošti konferencijų ir pokylių sales atitinkamam renginiui, prižiūrėti jas renginių metu;
3. Maloniai ir profesionaliai bendrauti su klientais konferencijų ir pokylių metu, užtikrinti jų prašymų įgyvendinimą;
4. Organizuoti konferencijų ir pokylių salių sutvarkymą po renginio;
5. Parengti finansines ataskaitas.
Reikalavimai
1. Geras lietuvių, anglų ir rusų kalbų mokėjimas;
2. Kompiuterinis raštingumas; mokėjimas dirbti darbo vietoje instaliuota programa "Opera" - privalumas;
3. Asmeninės savybės - organizuotumas, atsakingumas.
Panašaus darbo patirtis - privalumas.
Įmonė siūlo
Viešbutis Le Méridien Vilnius darbuotojams siūlo galimybę dirbti tarptautinėje kompanijoje, pagal savo išsimokslinimą ir gebėjimus daryti horizontaliąją ir/arba vertikaliąją karjerą