https://www.cvmarket.lt/1655883

Šis darbo pasiūlymas jau nebegalioja.

Neliūdėkite, tūkstančiai naujų darbo pasiūlymų laukia Jūsų CV!

Naujausi skelbimai
Darbo skelbimo numeris #1655883

KONSULTACIJŲ CENTRO GRUPĖS VADOVAS (-Ė) KAUNE (angl. Call Center Team Lead)

CVMarket.lt klientas
Kaunas
Nuoroda nukopijuota
Darbo skelbimas negalioja

Darbo aprašymas

Struktūrinis padalinys: Konsultacijų centro 3 grupė

Darbo vieta: Laisvės al. 32A/Gedimino g. 39A, Kaunas

Ieškome kolegos, kuris:

  • organizuotų ir užtikrintų sklandų grupės veiklos organizavimą, darbuotojų pamainumo planavimą, užduočių paskirstymą, kontrolę;
  • užtikrintų kokybišką ir profesionalų klientų aptarnavimą nuotoliniais kanalais vadovaujantis klientų aptarnavimo standartu;
  • aktyviai prisidėtų prie sklandžios vidinės komunikacijos su darbuotojais, darnios komandos ugdymo, užtikrintų sklandų naujų darbuotojų įvedimo procesą;
  • užtikrintų darbui reikalingos teisinės ir metodinės informacijos tinkamą taikymą praktikoje;
  • ieškotų galimybių veiklos tobulinimui, prisidėtų idėjomis ir darbais prie Konsultacijų centro veiklos sistemingo gerinimo.


Reikalavimai

Šioje pozicijoje svarbu:

  • aukštasis universitetinis ar jam prilygintas išsilavinimas;
  • vadovavimo padaliniui ar projekto grupei patirtis (pageidautina ne trumpesnė nei 1 metų);
  • ne mažesnė nei 1 metų darbo patirtis klientų aptarnavimo, pardavimų ar rinkodaros srityse;
  • darbo patirtis klientų konsultavimo telefonu srityje (angl. Call Center) būtų privalumas;
  • gebėti taikyti LR teisės aktus, būtinus tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas (reglamentuojančius valstybės įmonių veiklą, valstybės registrų ir informacinių sistemų tvarkymą, asmens duomenų teisinę apsaugą, prašymų ir skundų nagrinėjimą bei asmenų aptarnavimą viešojo administravimo subjektuose);
  • sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba (raštu ir žodžiu);
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • lyderystė, labai geri bendradarbiavimo gebėjimai, strateginis mąstymas, iniciatyvumas ir siekis vystyti veiklos procesus, nepriekaištinga asmeninė bei dalykinė reputacija;
  • galiojantis B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
  • geri darbo kompiuteriu įgūdžiai, „Microsoft Office“ programų paketo žinios, imlumas naujoms programoms ir elektroniniams sprendimams.


Įmonė siūlo

Galime būti įdomūs, nes siūlome:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo užtikrinant kokybišką Registrų centro klientų aptarnavimą telefonu ir diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir dinamiškumą darbe;
  • mūsų bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1592 Eur su mokesčiais (1592 – 2388 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Pastovioji atlygio dalis - tai tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės metinių veiklos rezultatų.
  • Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše.

Kontaktai pasiteiravimui: Vilma Šiaučiulienė, tel. +370 686 41247


Darbo skelbimo numeris
#1655883
Jūs kandidatuojate į:
KONSULTACIJŲ CENTRO GRUPĖS VADOVAS (-Ė) KAUNE (angl. Call Center Team Lead)
Jūs būsite nukreipti į kitą portalą. Sekite ten esančias kandidatavimo instrukcijas. Sėkmės!
Jūs būsite nukreipti į kitą portalą. Sekite ten esančias kandidatavimo instrukcijas. Sėkmės!