2022-07-29 11:26:48

KONSULTACIJŲ CENTRO VERSLO KLIENTŲ APTARNAVIMO GRUPĖS KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAS (-Ė)

CVMarket.lt klientas
1115 - 1394 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Struktūrinis padalinys: Konsultacijų cento Verslo klientų aptarnavimo grupė

Darbo vieta: Laisvės al. 32A/Gedimino g. 39A, Kaunas

Konsultacijų centro Verslo klientų aptarnavimo grupė – tai naujai besikurianti grupė, pradedanti savo startą 2022 m. sausio 1 d. Jums tikrai neteks nuobodžiauti, nes kasdien turėsite galimybę bendrauti su klientais, nagrinėdami ir vertindami jų prašymus, rengdami Tipinių sutarčių ar jų pakeitimų projektus, turėsite galimybę gilintis į vis naujas situacijas, bendraudami su kitais struktūrinių padalinių kolegomis, kaupsite neįkainojamą žinių bagažą. Jei esate žingeidus (-i), imlus (-i) naujovėms, mėgstate bendrauti, nebijote dirbti su didesniu dokumentų srautu, laukiame Jūsų savo komandoje. 

Ieškome kolegos, kuris:

  • nagrinės ir vertins klientų prašymus, savo kompetencijos ribose nustatyta tvarka rengs tipinių sutarčių projektus, derins juos su klientais, užtikrins tipinių sutarčių pasirašymą ir pateikimą klientui;
  • esant poreikiui, užtikrins tipinių sutarčių pakeitimų projektų parengimą, suderinimą su klientu ir jų pasirašymą;
  • tvarkys ir administruos grupėje parengtus dokumentus, nustatyta tvarka perduos juos į archyvą, bus atsakingas už jų apskaitą;
  • teiks kokybišką informaciją klientams telefonu ir/ar raštu;
  • bendradarbiaus su kitais struktūriniais padaliniais sprendžiant sudėtingesnius klausimus ar suteikiant pagalbą klientams.

Reikalavimai

Šioje pozicijoje mums svarbu, kad Tu:

  • turėtum ne žemesnį kaip aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
  • turėtum darbo patirties klientų aptarnavimo, pardavimų ar rinkodaros srityse;
  • gebėtum sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • gebėtum bendrauti rusų ir/ arba anglų kalba;
  • gebėtum savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, priimti sprendimus;
  • gebėtum savarankiškai spręsti iškilusias problemas, greitai ir aiškiai pateikti informaciją;
  • gebėtum dirbti Microsoft Office programų paketu bei kitomis informacinėmis sistemomis, būtinomis tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas;
  • išmanytum ir gebėtum taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus norminius teisės aktus, reglamentuojančius Įmonės teikiamas paslaugas;
  • būtum atsakingas, iniciatyvus, orientuotas į rezultatus, profesionalus, bendradarbiaujantis, nepriekaištingos asmeninės ir dalykinės reputacijos.

Įmonė siūlo

Mes Tau galime būti įdomūs, nes siūlome:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kokybiškai aptarnaujant klientus strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, kolegų palaikymą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1115 Eur su mokesčiais (1115 - 1394 Eur su mokesčiais) bei papildomai užsidirbti kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Tavo ir įmonės veiklos rezultatų;
  • naudotis mūsų darbuotojams teikiamomis papildomomis naudomis: galimybė dirbti nuotoliu, lankstus darbo grafikas, vidiniai ir išoriniai mokymai, papildomos atostogų dienos bei galimybė rūpintis sveikata.

Susidomėjai? Tuomet laukiam Tavo CV!

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše.

Kontaktai pasiteiravimui: Vilma Šiaučiulienė, tel. +370 686 41247