
Kontaktų centro ekspertas (-ė) Vilniuje
Darbo aprašymas
bankinių produktų ir paslaugų pardavimas telefonu;
informacijos apie bankinius produktus ir paslaugas teikimas (telefonu bei elektroniniu paštu);
klientų skambučių ir elektroninių pranešimų priėmimas bei nukreipimas kitiems banko departamentams;
konsultavimas banko produktų/paslaugų naudojimosi klausimais;
klientų nuomonės, nusiskundimų ir pageidavimų rinkimas ir sisteminimas.
Reikalavimai
aukštasis ekonominis ar vadybos išsilavinimas;
bendravimo (žodžiu ir raštu) įgūdžiai;
klientų aptarnavimo įgūdžiai ir patirtis;
orientacija į pardavimus;
darbo kompiuteriu patirtis;
geros anglų ir rusų kalbų žinios;
mandagumas, komunikabilumas, iniciatyvumas.
Įmonė siūlo
galimybę dirbti ir tobulėti tarptautinėje kompanijoje
Papildoma informacija
Galite kreiptis per CVMarket sistemą arba užpildyti paraišką http://karjera.dnbnord.lt
Apie dalyvavimą atrankoje bus informuoti tik atrinkti kandidatai.
Garantuojame pateiktos informacijos konfidencialumą.