2022-07-29 11:26:48

Kontaktų centro kokybės vadybininkas (-ė)

CVMarket.lt klientas
1600 - 1900 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Lietuvos pašto Klientų patirčių departamentas kviečia prisijungti Kontaktų centro kokybės vadybininką (-ę):

 

Tavęs laukiantys iššūkiai:

  • Dalyvausi Kontaktų centro naujokų ir esamų darbuotojų vidinių mokymų medžiagos ruošime;
  • Apmokysi Kontaktų centro darbuotojus įgyvendinti konkretų procesą jų veikloje, kaip parduoti paslaugas ir puikiai aptarnauti klientą;
  • Vertinsi internetinių kanalų aptarnavimą bei darbuotojų kompetenciją;
  • Vykdysi klientų aptarnavimo kokybės, skyriaus darbo organizavimo stebėjimus;
  • Teiksi grįžtamąjį ryšį darbuotojams ir vadovui bei ruoši ataskaitas apie įdiegtų pokyčių statusą;
  • Bendrausi ir spręsi problemas su įvairiais klientais;
  • Teiksi siūlymus dėl klientų aptarnavimo veiklos tobulinimo ir klientų patirties užtikrinimo.

Mes tikimės:

  • Esi įgijęs (-usi) aukštąjį išsilavinimą;
  • Turi ne mažesnę nei 2 metų darbo patirtį klientų aptarnavimo ir kokybės gerinimo srityje;
  • Turi darbo MS Office pagrindinėmis programomis vartotojo įgūdžius;
  • Puikiai moki lietuvių kalbą (raštu ir žodžiu), anglų kalbos mokėjimas būtų privalumas;
  • Turi gerus veiklos planavimo ir valdymo įgūdžius;
  • Esi stipriai orientuotas į aukštą klientų aptarnavimo kokybę ir rezultatą;
  • Gebi analizuoti, sisteminti ir apibendrinti informaciją;
  • Pasižymi komunikabilumu, iniciatyvumu, kruopštumu ir kūrybiškumu.

Mes siūlome:

  • Prisidėti prie šiuolaikinio Lietuvos pašto kūrimo ir karjeros galimybes vienoje didžiausių Lietuvos bendrovių;
  • Profesinę patirtį plėtrą Baltijos regione įgyvendinančioje bendrovėje;
  • Nuolatinį kvalifikacijos kėlimą mokymuose ir seminaruose;
  • Lankstų darbo grafiką ir galimybę dalį laiko dirbti nuotoliu;
  • Nuolaidas bendrovės ir kitų kompanijų produktams;
  • Draudimą nuo nelaimingų atsitikimų;
  • Automobilio stovėjimo vietą biure Vilniuje.

Konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.

Siekiant užtikrinti, kad akcinėje bendrovėje Lietuvos pašte dirbtų patikimi, sąžiningi ir nepriekaištingos reputacijos asmenys, galime paprašyti pateikti papildomą informaciją. Išsamiau apie tai ir Jūsų asmens duomenų tvarkymą: www.lietuvospastas.lt/privatumo-pranesimas.

AB Lietuvos paštas užtikrina lygias galimybes nediskriminuojant dėl rasės, religijos, lyties, seksualinės orientacijos ar seksualinės tapatybės, amžiaus, negalios ar dėl kitų su darbo vykdymu tiesiogiai nesusijusių požymių.