2022-07-29 11:26:48

Kontaktų centro sistemos analitikas (-ė)

CVMarket.lt klientas
3000 - 3500 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Ką veiksi pas mus:

  • administruosi kontaktų centro sistemas ir valdysi nustatymus;
  • konsultuosi kolegas sistemos naudojimosi klausimais;
  • bendrausi su sistemos diegėju;
  • valdysi sistemos pakeitimus;
  • analizuosi duomenis ir rengsi ataskaitas.

Reikalavimai

Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos, jei:

  • turite ne mažiau nei 2 m. darbo patirtį IT srityje;
  • turite darbo patirties su kontaktų centrų sistemomis („Avaya“, „Genesys“, „Tellq“ ar kt.);
  • turite SQL, darbo su duomenų bazėmis žinias;
  • gebi bendrauti anglų kalba (raštu ir žodžiu);
  • puikiai išmanai verslo sistemų veikimo principus;
  • gebi aiškiai pateikti apibendrintą informaciją ir analitines įžvalgas;
  • esi imlus naujovėms, atsakingas, orientuotas į rezultatą.

Įmonė siūlo

Mes siūlome:

  • profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes tarptautinėje įmonių grupėje;
  • įvedimo programą, naujokų savaitę, mokymus ir kolegas, pasiruošusius dalintis žiniomis ir patirtimi;
  • lankstų darbo grafiką ir nuotolinę darbo vietą;
  • draudimą nuo nelaimingų atsitikimų 24/7 Lietuvoje ir užsienyje;
  • papildomas atostogų dienas, priklausančias nuo stažo;
  • bendruomeniškumą skatinančius renginius ir iniciatyvas;
  • dovanas asmeninių ir tradicinių švenčių proga;
  • išskirtinius nuolaidų pasiūlymus jums ir jūsų šeimos nariams.

 

Atlyginimas:

2800-3200 €/mėn. neatskaičius mokesčių.

Konkrečiau aptariama susitikimo metu, atsižvelgiant į turimas patirtis ir kompetencijas.