
Kontaktų centro specialistas (-ė) (Klaipėda)
Darbo aprašymas
Koks darbas laukia Tavęs kontaktų centre?
- Telefonu bendrausi su privačiais ir verslo klientais, užtikrinsi aukštą aptarnavimo kokybę;
- Teiksi informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką.
Darbo sąlygos:
- Kontaktų centro darbo laikas – darbo dienomis 08:00-19:00 val., šeštadieniais 09:00-16:00 val.;
- Terminuota darbo sutartis iki 2021.05.31 (su galimybe prasitęsti).
Reikalavimai
Mes tikimės, kad Tu:
- Turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje;
- Turi ambicijų ir atkaklumo siekiant užsibrėžtų tikslų;
- Gebi užmegzti kontaktą ir bendrauti su įvairiais žmonėmis;
- Puikiai kalbi lietuviškai ir moki aiškiai dėstyti mintis bei būti įtaigiu (užsienio kalbos mokėjimas būtų didelis privalumas);
- Turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
- Esi organizuotas, iniciatyvus, pareigingas.
Įmonė siūlo
Mes siūlome:
- Įdomų ir atsakingą darbą jauname, draugiškame kolektyve;
- Galimybę įgyti vertingos klientų aptarnavimo patirties;
- Karjeros galimybes bei motyvuojančią darbo aplinką.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. nformacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą: https://www.post.lt/lt/privatumo-politika.