2022-07-29 11:26:48

KONTAKTŲ CENTRO SPECIALISTAS (-Ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Koks darbas laukia Tavęs kontaktų centre?
  • Bendrausi su privačiais ir verslo klientais, užtikrinsi aukštą aptarnavimo kokybę;
  • Teiksi informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką. Darbo sąlygos:
  • Kontaktų centro darbo laikas – darbo dienomis nuo 8 val. iki 18 val., šeštadienį nuo 9 val. iki 16 val.;
  • Reikalavimai

    Ko reikia, kad būtum tinkamas kandidatas?
  • Būtų puiku, jei turėtum darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje;
  • Ambicijų ir atkaklumo siekiant užsibrėžtų tikslų;
  • Gebėjimo užmegzti kontaktą ir bendrauti su įvairiais žmonėmis šiame darbe;
  • Puikiai kalbėti lietuviškai ir mokėti aiškiai dėstyti mintis bei būti įtaigiu, užsienio kalbos mokėjimas būtų didelis privalumas;
  • Gerų darbo kompiuteriu įgūdžių;
  • Organizuotumo, iniciatyvumo, pareigingumo. Ką mes Tau siūlome?
  • Įdomų ir atsakingą darbą jauname, draugiškame kolektyve;
  • Galimybę įgyti vertingos klientų aptarnavimo patirties;
  • Fiksuotą darbo užmokestį ir skatinančius priedus;
  • Karjeros galimybes Lietuvos pašte;
  • Motyvuojančią darbo aplinką. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame. Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. Informacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą: https://www.post.lt/lt/privatumo-pranesimas.