Šiuo metu prie mūsų Klientų aptarnavimo grupės kviečiamas prisijungti Kontaktų centro specialistas (-ė):
Tavęs laukiantys iššūkiai:
• El. kanalais konsultuoti privačius bei verslo klientus, užtikrinti aukštą aptarnavimo kokybę;
• Teiksi informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką.
Reikalavimai
Mes tikimės, kad tu:
• Turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje;
• Esi ambicingas ir atkakliai sieki užsibrėžtų tikslų;
• Gebi užmegzti kontaktą ir bendrauti su įvairiais žmonėmis;
• Puikiai rašai lietuviškai ir moki aiškiai dėstyti mintis bei būti įtaigiu;
• Užsienio kalbos mokėjimas būtų didelis privalumas;
• Turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
• Esi organizuotas, iniciatyvus ir pareigingas.
Tau siūlome:
• Įdomų ir atsakingą darbą jauname, draugiškame kolektyve;
• Galimybę įgyti vertingos klientų aptarnavimo patirties;
• Karjeros galimybes Lietuvos pašte.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. Informacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą: https://www.post.lt/lt/privatumo-pranesimas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.