2022-07-29 11:26:48

Kontaktų centro specialistas (-ė) (Vilnius)

CVMarket.lt klientas
820 - 1050 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Koks darbas laukia Tavęs kontaktų centre?

  • Telefonu bendrausi su privačiais ir verslo klientais, užtikrinsi aukštą aptarnavimo kokybę;
  • Teiksi informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką.

 

Darbo sąlygos:

  • Kontaktų centro darbo laikas – darbo dienomis 08:00-19:00 val., šeštadieniais 09:00-16:00 val.;
  • Terminuota darbo sutartis iki 2021.09.30 (su galimybe prasitęsti).

Reikalavimai

Mes tikimės, kad Tu:

  • Turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje;
  • Turi ambicijų ir atkaklumo siekiant užsibrėžtų tikslų;
  • Gebi užmegzti kontaktą ir bendrauti su įvairiais žmonėmis;
  • Puikiai kalbi lietuviškai ir moki aiškiai dėstyti mintis bei būti įtaigiu  (užsienio kalbos mokėjimas būtų didelis privalumas);
  • Turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
  • Esi organizuotas, iniciatyvus, pareigingas.

Įmonė siūlo

Mes siūlome:

  • Įdomų ir atsakingą darbą jauname, draugiškame kolektyve;
  • Galimybę įgyti vertingos klientų aptarnavimo patirties;
  • Karjeros galimybes bei motyvuojančią darbo aplinką.

 

Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.

Konfidencialumą garantuojame.

 

Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. nformacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą: https://www.post.lt/lt/privatumo-politika.