Darbo aprašymas
Pagrindinės Tavo atsakomybės:
• Teikti informaciją apie banko produktus ir paslaugas įvairiais kanalais (elektroniniu paštu, telefonu ir pan.);
• Bendrauti su klientais, konsultuoti, parduoti banko produktus ir paslaugas;
• Spręsti iškilusias problemas;
• Teikti pasiūlymus dėl veiklos procesų tobulinimo organizacijoje.
• Teikti informaciją apie banko produktus ir paslaugas įvairiais kanalais (elektroniniu paštu, telefonu ir pan.);
• Bendrauti su klientais, konsultuoti, parduoti banko produktus ir paslaugas;
• Spręsti iškilusias problemas;
• Teikti pasiūlymus dėl veiklos procesų tobulinimo organizacijoje.
Reikalavimai
Tikime, kad Tu:
• Turi patirties klientų aptarnavime, pardavimų srityje (finansų institucijoje, kontaktų centre – privalumas);
• Turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (Forpost programa – privalumas);
• Turi stiprius komunikacinius, konfliktinių situacijų valdymo įgūdžius;
• Esi pozityvus, paslaugus, gebi suprasti kliento poreikius ir į juos greitai reaguoti.
• Turi patirties klientų aptarnavime, pardavimų srityje (finansų institucijoje, kontaktų centre – privalumas);
• Turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (Forpost programa – privalumas);
• Turi stiprius komunikacinius, konfliktinių situacijų valdymo įgūdžius;
• Esi pozityvus, paslaugus, gebi suprasti kliento poreikius ir į juos greitai reaguoti.
Įmonė siūlo
Tau siūlome:
• Dinamišką ir įdomų darbą profesionalų komandoje;
• Galimybę kurti ir įgyvendinti idėjas;
• Konkurencingą atlyginimą ir papildomų naudų sąrašą (sveikatos draudimas, pensijų programa kt.)
• Augti kartu su sparčiai ir tvariai besivystančiu banku.
• Dinamišką ir įdomų darbą profesionalų komandoje;
• Galimybę kurti ir įgyvendinti idėjas;
• Konkurencingą atlyginimą ir papildomų naudų sąrašą (sveikatos draudimas, pensijų programa kt.)
• Augti kartu su sparčiai ir tvariai besivystančiu banku.