2022-07-29 11:26:48

Kontaktų centro vadybininkas (-ė), Kontaktų centro paklausimų grupėje Kaune

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Pagrindinės Tavo atsakomybės:

• Teikti informaciją apie banko produktus ir paslaugas įvairiais kanalais (elektroniniu paštu, telefonu ir pan.);
• Bendrauti su klientais, konsultuoti, parduoti banko produktus ir paslaugas;
• Spręsti iškilusias problemas;
• Teikti pasiūlymus dėl veiklos procesų tobulinimo organizacijoje.

Reikalavimai

Tikime, kad Tu:

• Turi patirties klientų aptarnavime, pardavimų srityje (finansų institucijoje, kontaktų centre – privalumas);
• Turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (Forpost programa – privalumas);
• Turi stiprius komunikacinius, konfliktinių situacijų valdymo įgūdžius;
• Esi pozityvus, paslaugus, gebi suprasti kliento poreikius ir į juos greitai reaguoti.

Įmonė siūlo

Tau siūlome:

• Dinamišką ir įdomų darbą profesionalų komandoje;
• Galimybę kurti ir įgyvendinti idėjas;
• Konkurencingą atlyginimą ir papildomų naudų sąrašą (sveikatos draudimas, pensijų programa kt.)
• Augti kartu su sparčiai ir tvariai besivystančiu banku.