2022-07-29 11:26:48

Vyresnysis klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė), Biržų KAC

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Pagrindinės Tavo atsakomybės:

• Užtikrinti kokybišką klientų aptarnavimo proceso organizavimą;
• Padalinių pardavimo planų ir nustatytų tikslų vykdymas;
• Ugdyti ir lavinti darbuotojų pardavimo bei klientų aptarnavimo įgūdžius;
• Reguliariai vertinti klientų aptarnavimo kokybę, siūlyti pokyčius ir juos diegti;
• Vystyti komandos motyvacinę sistemą;
• Skyrių plėtros valdymas: naujų klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojų paieška ir apmokymai.

Reikalavimai

Tikime, kad Tu:

• Turi patirties klientų aptarnavimo kokybės valdyme, pardavimų srityje;
• Esi komunikabilus, kalbi argumentuotai ir įtikinamai;
• Turi energijos ir gebi motyvuoti bei įkvėpti kolegas siekiant bendro tikslo;
• Turi vairuotojo pažymėjimą;
• Anglų kalbos mokėjimas būtų privalumas;
• Mąstai pozityviai, gebi bendradarbiauti ir mėgsti dirbti komandoje!

Įmonė siūlo

Tau siūlome:

• Dinamišką ir įdomų darbą profesionalų komandoje;
• Galimybę kurti ir įgyvendinti idėjas;
• Konkurencingą atlyginimą ir papildomų naudų sąrašą (sveikatos draudimas, pensijų programa kt.)
• Augti kartu su sparčiai ir tvariai besivystančiu banku.