2022-07-29 11:26:48

KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTĖ (-AS) TELEFONU

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

-Darbas skambučių aptarnavimo centre su skambinančiais klientais/pacientais;
-Pacientų informavimas telefonu apie įmonėje teikiamas medicinos paslaugas;
-Pacientų registravimas gydytojų konsultacijoms ir medicininiams tyrimams;
-Darbas su Med.I.S ir FOXUS kompiuterinėmis programomis.

Reikalavimai

-Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (gali būti studentas);
-Rusų kalbos žinios;
-Anglų kalbos žinios - privalumas;
-Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
-Mokėjimas dirbti komandoje ir savarankiškai;
-Atsakingumas, darbštumas, sąžiningumas;
-Puikūs bendravimo įgūdžiai;
-Noras mokytis ir tobulėti;
-Gebėti greitai reaguoti stresinėse situacijose ir spręsti problemas;
-Gebėti greitai įsisavinti informaciją ir ja naudotis.

Įmonė siūlo

-Galimybę dirbti tiek pilnu, tiek nepilnu etatu;
-Darbą šiuolaikiškoje ir tarptautinius standartus atitinkančioje įmonių grupėje;
-Karjeros galimybes;
-Visas socialines garantijas;
-Papildomą Gerovės ir Naudų paketą;
-Konkurencingą atlygį, kuris priklausytų nuo asmeninio ir komandinio darbo;
-Galimybę dirbti profesionalių medikų komandoje.