2022-07-29 11:26:48

8 mitai, trukdantys siekti karjeros

2016.06.16

Siekiant karjeros reikia daug dirbti ir daug domėtis su karjera susijusiais dalykais. Pasiekę pirmųjų profesinių laimėjimų, neužmikite ant laurų. Sužinokite 8 mitus, kurie užkerta kelią siekti karjeros.

1. Pakanka dirbti tiek, kiek reikalaujama

Dirbant šiuolaikinės globalios konkurencijos sąlygomis nepakanka daryti tik tai, kas numatyta pareigybinėse instrukcijose. Darbdavys, sukaupęs gerų potencialių kandidatų duomenų bazę, gali jus atleisti.

2. Jei dirbi gerai, visa kita nesvarbu

Jei dirbate gerai, tačiau dažnai įsiveliate į skandalus darbe, jūs taip pat galite būti atleisti. Darbdaviui svarbu kolektyvo darna, nes tik tokiu atveju galimas rezultatyvus komandinis darbas. Keldami scenas darbe galite patekti į nemalonę vadovui ir kito etatų mažinimo metu galite netekti darbo.

3. Nedera klausinėti apie paskirtą užduotį

Tarp darbuotojų egzistuoja mitas, kad klausimai vadovui apie darbą gali sukurti neišmanėlio įvaizdį. Protingi vadovai nori, kad jūs užduotumėte jiems klausimus ir taip išvengtumėte klaidų, kurios daug kainuotų įmonei.

4. Geri santykiai darbe svarbiau už gerai atliktą darbą

Darbuotojai neretai kalbasi su kolegomis, vietoje to, kad susikaupę dirbtų. Kurti santykius su kolegomis yra gerai, tačiau ne jūsų darbo rezultatų sąskaita. Protingi darbdaviai sudaro darbo grafiką su pertraukomis ir skatina darbuotojus pertraukas daryti vienu metu.

5. Kritika yra blogai

Vadovo kritiką priimdami skausmingai, darote žalą sau. Niekas kitas darbe jums neturėtų rūpėti taip, kaip darbdavio atsiliepimai apie jūsų darbą. Vietoje to, kad užimti gynybinę poziciją, derėtų atidžiai išklausyti ką sako darbdavys.

6. Dalyvavimas socialiniuose tinklapiuose ir pokalbių programų naudojimas neįtakoja darbo

Dalis darbuotojų atlikę tai, ko iš jų reikalaujama, likusį darbo laiką skiria bendravimui su draugais per skype ar veiklai Facebook'e. Norėdami kilti karjeros laiptais, nepamirškite, kad konkuruojate su daugybe kitų darbščių žmonių, darbui, tobulėjimui ar tinkamam poilsiui išnaudojančių kiekvieną minutę. Pastebėta, kad geresnių rezultatų pasiekia tie, kurie sugeba atskirti darbą nuo poilsio.

7. Klaidas reikia slėpti

Klaidų pasitaiko visiems. Žmonės skiriasi tik tuo, kaip į jas reaguoja. Blogai yra, kai darbuotojai neprisiima atsakomybės už savo klaidas, dar blogiau, kai stengiasi nuslėpti, kad klaida buvo padaryta. Pripažinkite savo klaidas, paaiškinkite kodėl tai nutiko, ką ketinate daryti, kad jas ištaisytumėte, užtikrinkite, kad daugiau tai nepasikartos.

8. Darbas kalba pats už save

Vadovai ne visuomet pastebi pavaldinių nuopelnus. Tai nėra daroma specialiai, tiesiog fiziškai neužtenka laiko pastebėti ir įvertinti visus ir visada. Apie savo laimėjimus darbe nepamirškite informuoti ir vadovo.

Jei tikrai nusprendėte siekti karjeros, venkite tarp darbuotojų paplitusių klaidų.

Parengta pagal Alison Green straipsnį „8 Common Beliefs That Will Stop You From Getting Your Dream Job“