
LOJALUMO ANALITIKAS (-Ė)
Darbo aprašymas
Įmonių verslo informacijos analizė naudojantis verslo analitikos (BI) įrankio pagalba (lankytojų įpročiai, elgsena, pirkimo krepšelių turinys, sezoniškumas, laikotarpiai, prekių grupės ir kt. įvairių kampų ir pjūvių duomenys)
Analizių apibendrinimas teikiant įžvalgas bei ataskaitas
Klientų srauto didinimas bei klientų segmentavimas
Duomenų bazės kokybės gerinimas bei duomenų valymas
Personalizuotų pasiūlymų, akcijų bei sezoninių pasiūlymų generavimas ir pristatymas įmonių grupės marketingo komandoms
Marketingo kaštų optimizavimas
Reikalavimai
Aukštasis matematinis (statistinis, ekonometrinis – privalumas), ekonominis arba informacinių technologijų srities išsilavinimas
Analitinio darbo patirtis (vartotojų/klientų/pirkėjų elgesio duomenų analizavimas)
Puikūs MS Excel įgūdžiai
MS Access arba kitos duomenų bazės valdymo programos pagrindai (darbas su reliacinėmis duomenų bazėmis)
Rinkodaros ir verslo analizės principų išmanymas
Gebėjimas sisteminti ir analizuoti didelius duomenų srautus
Gebėjimas formuoti užduotis bei verslo poreikius programuotojams ir kitiems IT specialistams
Atsakomybė bei motyvacija tobulėti bei ieškoti naujų galimybių
Privalumai:
Programavimo pagrindai
SQL užklausų rašymas
Analitiko kvalifikacijos sertifikatai
Įmonė siūlo
Aukščiausio lygmens analitiko poziciją stambioje įmonių grupėje
Darbą su stambių skirtingų veiklos šakų įmonių duomenimis
Profesionalią ir draugišką komandą
Mokymus, modernius darbo įrankius bei aukštą altygį
Papildoma informacija
Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Konfidencialumas garantuojamas.