
Marketingo projektų vadybininkas
Darbo aprašymas
- Dalyvavimas kuriant ir įgyvendinant įmonės marketingo strategiją.
- Esamų NT projektų marketingo veiksmų analizė ir komunikacijos pokyčių valdymas.
- Konkurencinės aplinkos analizė ir geriausių marketingo praktikų NT srityje pritaikymas.
- Reklaminės medžiagos maketų ruošimas ir įvairios atributikos organizavimas.
- Dalyvavimo parodose ir kt. renginiuose organizavimas.
- Partnerių veiklos koordinavimas (reklamos, media, socialinių tinklų, tyrimų ir pan. agentūros).
- Įmonės svetainės turinio administravimas bei socialinių tinklų priežiūra.
Reikalavimai
- Analogiško darbo patirtis bent 2 metai.
- Sugebėjimas pilnai valdyti bei prisiimti atsakomybę už vykdomus projektus.
- Aukštasis išsilavinimas (privalumas marketingo srityje).
- Geri analitiniai ir konkurencinės marketingo aplinkos monitoringo įgūdžiai.
- Iniciatyvumas, kūrybiškumas, komunikabilumas, orientacija į rezultatą.