Rinkodaros strategijos kūrimas, įgyvendinimas ir kontrolė;
Rinkodaros biudžeto planavimas, vykdymas ir kontrolė;
Veiksmų reaguojant į rinkos pokyčius inicijavimas ir įgyvendinimas laiku;
Prekių pateikimo ir reklamos atitikimo standartams ir reikalavimams kontrolė prekybos vietose;
Bendradarbiavimas su spaustuvėmis, reklamos agentūromis, žiniasklaida;
Pasiūlymų dėl marketingo veiklos efektyvumo didinimo teikimas, naujų projektų inicijavimas;
Pardavimo skatinimo programų su tiekėjais rengimas ir įgyvendinimas prekybos centruose;
Derybos su prekybos centrais ir kitais partneriais dėl įmonės reklamos.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas (marketingas, vadyba, rinkodara, komunikacija ir pan.);
Geros anglų ir rusų kalbų žinios;
Puikios kompiuterinės žinios (privalumas darbas su dizaino programomis);
Šiuolaikinių rinkodaros tendencijų išmanymas;
Patirtis rinkodaros arba marketingo srityje 2 metai;
Iniciatyvumas, ambicingumas, orientacija į rezultatą;
Gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
Strateginis mąstymas, derybų įgūdžiai, organizaciniai gebėjimai;
Kūrybiškas mąstymas, lankstumas, komunikabilumas.
Įmonė siūlo
Įdomų ir atsakingą darbą dinamiškoje, sparčiai augančioje, tarptautinėje įmonėje;
Galimybę augti ir save realizuoti įgyvendinant kūrybiškas idėjas;
Pažintį su prabangiausiais prekiniais ženklais, naujausiomis mados tendencijomis;
Įvertinimą pagal rezultatus;
Socialines garantijas;
Geras darbo sąlygas ir draugišką kolektyvą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.