Darbo aprašymas
Jis (ji) bus atsakingas (-a) už dalyvavimą marketingo projektų kūrime ir pilną jų realizavimą ir kontrolę, pagalbą marketingo projektų vadovui, rinkos analizę, marketinginių priemonių efektyvumo įvertinimą, naujų produktų įvedimą į rinką; pardavimų skatinimo politikos formavimą ir vykdymą; kainodarą, reklaminių akcijų organizavimą, ryšių palaikymą ir projektų vykdymo koordinavimą, dirbant su įmonės padaliniais užsienyje, darbą su gamintojais ir tiekėjais Europoje ir kt.
Reikalavimai
aukštasis išsilavinimas (marketingo, vadybos srityse);
geras rusų, anglų kalbų mokėjimas (žodžiu ir raštu);
geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
gebėjimas dirbti komandoje ir savarankiškai;
kūrybiškumas, iniciatyvumas;
analitiniai gebėjimai, kruopštumas, atsakingumas;
galimybė vykti į komandiruotes.
PRIVALUMAI
panašaus darbo patirtis marketingo srityje.
Įmonė siūlo
Profesinio tobulėjimo galimybes, realizuojant projektus užsienio rinkose, geras darbo sąlygas, darbui reikalingas priemones.