
Neliūdėkite, tūkstančiai naujų darbo pasiūlymų laukia Jūsų CV!
Naujausi skelbimai
Įmonės reklamos projektų organizavimas;
Transporto verslo rinkos analizė;
Dalyvavimas parodose;
Komercinių pasiūlymų rengimas;
Marketingo planų sudarymas ir pateikimas vadovams;
Bendravimas su esamais įmonės klientais ir naujų klientų paieška;
Internetinio puslapio valdymas.
Aukštasis išsilavinimas marketingo, vadybos arba verslo administravimo srityje;
Marketinginio darbo patirtis;
Geros lietuvių, anglų ir rusų kalbų žinios;
Lenkų, italų kalbų mokėjimas – privalumas;
Savarankiškumas, lojalumas, komunikabilumas; punktualumas, derybiniai sugebėjimai, mokėjimas dirbti komandoje;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai.
Geras darbo sąlygas;
Galimybę tobulinti profesinius įgūdžius;
Įdomų, perspektyvų darbą jauname, draugiškame kolektyve;
Atlyginimą, priklausantį nuo asmeninių sugebėjimų ir darbo rezultatų;
Perspektyvą kilti karjeros laiptais.
CV siųsti: personalas@dlg.lt
Privataus kapitalo bendrovė UAB "DLG", priklausanti "DELTA LOGISTICS GROUP" įmonių grupei buvo įkurta 2002 metais. Nuo pat pirmų dienų, kompanija iškėlė tikslą - įsitvirtinti konkurencingoje tarptautinių gabenimų ir logistikos srityje. Pradėjusi komercinę veiklą nuo krovinių gabenimo tarptautiniais maršrutais įmonės transportu, per penkeris metus kompanija ženkliai išplėtė transporto parką ir klientams teikiamų paslaugų spektrą, suformavo profesionalią darbuotojų komandą ir žymiai padidino finansinį pajėgumą.
Šiandien, UAB "DLG", tai stabiliai dirbanti ir dinamiškai auganti kompanija, pelniusi klientų ir partnerių pasitikėjimą bei iškovojusi tvirtas pozicijas transporto rinkoje. Apie septyniasdešimt procentų bendrovės klientų - stambios užsienio kompanijos, užtikrinančios nuolatinį darbų apkrovimą ir nuolat augančias pajamas. Dabartiniu metu bendrovė teikia klientams pilną krovinių transportavimo ir logistikos servisą, pristatydama krovinius "nuo durų iki durų". Siekdama užtikrinti logistikos paslaugų operatyvumą ir kokybę, bendrovė aktyviai dalyvauja tarptautinėse parodose, nuolat seka transporto rinkoje vykstančius pokyčius, modernizuoja logistikos procesų valdymo programas, tokiu būdu įgydama aiškų pranašumą konkurerentų atžvilgiu.