• Teikti informaciją pacientams apie Planinės pagalbos skyriaus paslaugas;
• registruoti pacientus, spręsti iškilusias problemas;
• pildyti ir tvarkyti ambulatorines asmens sveikatos istorijas;
• atlikti kitas su pacientų aptarnavimu susijusias bei vadovo pavestas užduotis.
Reikalavimai
• Pageidautina turėti darbo patirties klientų aptarnavimo srityje;
• poliklinikos paslaugų išmanymas, darbo patirtis medicinos sektoriuje – privalumas;
• taisyklinga lietuvių kalba, geros rusų kalbos žinios;
• konfliktinių situacijų valdymo patirtis;
• komunikabilumas, paslaugumas, pozityvus ir atsakingas požiūris į darbą ir pacientą;
• komandinio darbo įgūdžiai;
• puikus kompiuterinis raštingumas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.