Darbo aprašymas
• Naujų klientų paiešką ir pritraukimas, naudojantis įmonės duomenų baze ir telemarketingo pateiktais kontaktais;
• Mokymų organizavimas, dalyvių registracija;
• Pagalba mokymų projekto vadovui;
• Esamų klientų aptarnavimas, informavimas apie numatomus mokymus;
• Pagalba lektoriams ruošiant mokymų dalyviams dalomąją medžiagą;
• Sutarčių su klientais ir lektoriais ruošimas ir vykdymo kontrolė;
• Darbas su CRM duomenų baze.
• Mokymų organizavimas, dalyvių registracija;
• Pagalba mokymų projekto vadovui;
• Esamų klientų aptarnavimas, informavimas apie numatomus mokymus;
• Pagalba lektoriams ruošiant mokymų dalyviams dalomąją medžiagą;
• Sutarčių su klientais ir lektoriais ruošimas ir vykdymo kontrolė;
• Darbas su CRM duomenų baze.
Reikalavimai
• Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
• mokymų organizavimo patirtis;
• pardavimo ir klientų aptarnavimo patirtis;
• geri koordinavimo ir organizavimo gebėjimai;
• komunikabilumas ir derybiniai įgudžiai;
• Sugebėjimo dirbti komandoje įgūdžiai;
• labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai ir Microsoft Office programomis;
• mokymų organizavimo patirtis;
• pardavimo ir klientų aptarnavimo patirtis;
• geri koordinavimo ir organizavimo gebėjimai;
• komunikabilumas ir derybiniai įgudžiai;
• Sugebėjimo dirbti komandoje įgūdžiai;
• labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai ir Microsoft Office programomis;
Įmonė siūlo
• Kompetencijas ir pastangas atitinkantį atlyginimą;
• Socialines garantijas;
• gerą darbinį mikroklimatą;
• motyvaciją: mokymus, karjerą.
• Socialines garantijas;
• gerą darbinį mikroklimatą;
• motyvaciją: mokymus, karjerą.