2022-07-29 11:26:48

PARDAVIMŲ ADMINISTRATORIUS

CVMarket.lt klientas
Nuo 1250 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Amber staff klientas – UAB Vimista išskirtinėmis teisėmis atstovaujanti Čekijos ir Vokietijos įmones ir besirūpinanti pramonei bei architektūrai skirtų produktų tiekimu bei pardavimu Lietuvoje plečia savo veiklą.
Įmonė vadovaujasi nuosekliu tikslų siekimu, lojalumu klientams bei tiekėjams, tai leidžia siekti stabilaus augimo bei didinti savo komandą, prie kurios šiuo metu kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ - TIEKIMO KOORDINATORIŲ.

Kokias užduotis reikės atlikti?

Tikslas – pagalba Pardavimų vadybininkams ir administracijai.

Jūsų būsimos funkcijos:
- Paklausimų/pasiūlymų/užsakymų formų pildymas;
- PVM s.f. išrašymas;
- Klientų palydėjimas iki sandėlio ir pagalba išsirenkant produktą.
- Dokumentų archyvavimas
- Tiesioginiai “maži” pardavimai iš sandėlio
- Komercinių pasiūlymų rašymas produktams iš sandėlio;
- Pagalba sandėlininkui sandėlyje ( apie 5 proc viso darbo laiko) - fiziškai nesunkios funkcijos - padėti pamatuoti, paskaičiuoti ir pan.

Reikalavimai

Mes ieškome kolegos, kuris:
- Išmanano raštvedybą bei turi puikius MC Excel ir MS Word įgūdžius;
- Geba bendrauti anglų kalba bei turi rusų kalbos pagrindus;
- Turi gerus bendravimo įgūdžius;
- Nori siekti asmeninio tobulėjimo;
- Geba imtis iniciatyvos ir proaktyviai įsilieti į įmonės veiklą;

Įmonė vadovaujasi stipriais sąžiningumo bei skaidrumo pricipais, tad laukiame žmonių, kuriems šios vertybės artimos.

Įmonė siūlo

- Visas darbui reikalingas priemones;
- Komandą, kurioje laikomąsi stiprių sąžiningumo pricipų bendraujant tiek įmonės viduje, tiek su tiekėjais ar klientais;
- Darbą orientuotą į ilgalaikį rezultatą;