2022-07-29 11:26:48

Pardavimų asistentas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• Aktyvus pardavimų telefonu vykdymas dirbant su užsienio rinka.
• Santykių palaikymas su esamais ir potencialiais klientais.
• Pagalba kolegoms organizuojant skambučius ir susitikimus su klientais.
• Klientų duomenų bazės valdymas ir administravimas.
• Išeinančių ir įeinančių skambučių valdymas.
• Paslaugų kokybės užtikrinimas laikantis organizacijos standartų.
• Pardavimų rodiklių, klientų poreikio analizė, pasiūlymų teikimas jų gerinimui.

Reikalavimai

• Stiprios anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu).
• Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai.
• Puikūs organizaciniai gebėjimai, laiko planavimo įgūdžiai bei aukšta asmeninė atsakomybė.
• Gebėjimas spręsti problemas, atsparumas stresui.
• Puikūs tarpasmeninio bendravimo, derybų įgūdžiai, iniciatyvumas, kūrybiškumas, aktyvumas.
• Panašaus darbo patirtis arba didžiulė motyvacija mokytis – didelis privalumas.

Įmonė siūlo

• Profesinę patirtį tarptautinėje personalo atrankų kompanijoje.
• Įdomų, atsakingą ir dinamišką darbą.
• Dideles saviraiškos, tobulėjimo galimybes ir karjeros perspektyvas.
• Draugišką darbo atmosferą bei profesionalius, aktyvius kolegas.