2022-07-29 11:26:48

Pardavimų projektų vadybininkė (-as)

CVMarket.lt klientas
1600 - 2000 €/mėn. "į rankas"

Darbo aprašymas

UAB "Prinsta" prekinis ženklas - PRINT STORM. Ši įmonė yra ekspertė popierinių ir kartoninių pakuočių projektų valdyme. Ji padeda verslo klientams pasiekti geriausius pakavimo sprendimus. 

Mūsų pagrindinis dėmesys yra nukreiptas į elektroninės komercijos pakuotes, popierinius maišelius, dovanines pakuotes ir spaudos projektus. PRINT STORM yra pakuočių gamybos ekspertai, turintys platų kompetencijų spektrą bei didelį gamybos partnerių tinklą įvairiose pasaulio šalyse. Daugiau informacijos: https://www.printstorm.eu/lt

Darbo pobūdis:

  • Ieškoti ir pritraukti naujus klientus
  • Siūlyti įmonės gamybos valdymo paslaugas naujiems B2B klientams
  • Nuolat bendrauti su klientais, lankytis pas juos
  • Analizuoti klientų poreikius ir rinką, pristatyti naujienas
  • Ruošti komercinius pasiūlymus ir užsakymus
  • Valdyti ir kontroliuoti pardavimo procesus
  • Siekti rezultatų Baltijos šalyse, ES, UK rinkose
  • Aptarnauti vidutinio ir didelio dydžio mažmeninės bei elektroninės prekybos įmones ir Horeca sektoriaus klientus

Reikalavimai

  • Kelis metus sėkmingai dirbęs (-usi) B2B pardavimų srityje (patirtis pakuočių srityje yra privalumas)
  • Puikios anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu. Papildomos lenkų, vokiečių, prancūzų ar švedų kalbos žinios būtų privalumas dirbant šiose rinkose
  • Puikūs kompiuteriniai įgūdžiai
  • Patirtis naudojant LinkedIn ir kitas naujų klientų paieškos bei pasiekimo priemones

Asmeninės savybės:

  • Gebėjimas planuoti laiką
  • Atsakomybės prisiėmimas
  • Pasitikėjimas savimi
  • Ryžtingumas
  • Atvirumas
  • Motyvacija siekti rezultatų
  • Geras bendravimas ir komunikacijos įgūdžiai

Įmonė siūlo

  • Atsakingą pardavimo poziciją patyrusioje įmonėje, veikiančioje jau 10 metų
  • Motyvuotą komandą, kurioje sprendimai priimami operatyviai
  • Patogią darbo vietą moderniame Žvėryno biure Vilniuje
  • Įdomų darbą su įvairiais pakuočių projektų tipais
  • Tarptautinę patirtį dirbant su užsienio klientais
  • Hibridinę darbo vietą ir lankstų darbo laiką pagal poreikius
  • Galimybes tobulėti ir realizuoti save profesiniame kontekste
  • Bazinį atlyginimą nuo 1600 € "į rankas" (atsižvelgiant į patirtį ir kompetencijas)
  • Aiškius ir motyvuojančius pardavimo atlyginimo priedus, priklausančius nuo pasiektų pardavimų rezultatų bei darbui reikalingas priemones