Pardavimų strategijos kūrimas ir įgyvendinimas;
Pardavimų vystymas užsienio rinkose: naujų pardavimo kanalų paieška, bendradarbiavimo plėtojimas ir palaikymas;
Komercinių pasiūlymų rengimas, derybos, sutarčių sudarymas;
Pardavimų proceso organizavimas ir kontrolė;
Konkurentų ir pardavimo rezultatų analizė;
Klientų atsiskaitymų priežiūra;
Įmonės atstovavimas tarptautinėse parodose.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas (vadybos/rinkodaros srityse);
Sėkminga ne mažiau 2 metų patirtis B2B pardavimų, eksporto srityje FMCG sektoriuje (privalumas);
Puikios lietuvių, anglų, rusų kalbų žinios;
Orientacija į klientą, puikūs bendravimo, organizaciniai, derybiniai įgūdžiai;
Gebėjimas greitai priimti sprendimus, stipri orientacija į rezultatus, gebėjimas organizuoti, planuoti savo užduotis, savarankiškumas ir atsakingumas;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
Vairuotojo pažymėjimas;
Galimybė vykti į komandiruotes.
Įmonė siūlo
Įdomų ir atsakingą darbą stiprioje augančioje kompanijoje;
Galimybę prisidėti prie verslo vystymo ir plėtros;
Konkurencingą atlyginimą;
Profesionalų ir draugišką kolektyvą;
Visas socialines garantijas;
Visas priemones geriems darbo rezultatams užtikrinti.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.