Jūs būsite atsakingas (-a) už:
- Aktyvią naujų klientų paiešką, partneriškų santykių su esamais ir potencialiais klientais vystymą;
- Sėkmingą įmonės teikiamų paslaugų pardavimų įgyvendinimą;
- Pagalbą kuriant įmonės veiklos vystymo modelį bei pardavimų strategiją.
Mes tikimės, kad Jūs:
- Turite sėkmingos, nemažesnės nei 2 metų, pardavimų patirties logistikos, transporto ar ekspedijavimo srityse;
- Esate iniciatyvi, organizuota, į rezultatą orientuota bei gerus laiko valdymo įgūdžius turinti asmenybė;
- Puikiai bendraujate anglų kalba (žodžiu ir raštu), rusų kalba - privalumas;
- Esate prisidėjęs (-usi) kuriant ar vystant pardavimų strategiją; - Pasižymite puikiais derybų bei bendradarbiavimo įgūdžiais.
Įmonė siūlo:
- Erdvę realizuoti savo idėjas kuriant pridėtinę vertę įmonei ir kartu mėgaujantis pasiektais rezultatais;
- Profesinio augimo galimybes;
- Visus įrankius ir galimybes užsibrėžtų tikslų bei rezultatų pasiekimui;
- Konkurencingą, nuo asmeninių rezultatų priklausantį darbo užmokestį;
- Laisvę planuojantis darbus ir lanksčias darbo valandas.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.