Palaikyti nuolatinį ryšį su esamais klientais, užtikrinti jų poreikių patenkinimą ir teikti jiems reikalingą informaciją apie pervežimo eigą;
Organizuoti ir koordinuoti krovinių pervežimus kartu su transporto vadybininku, kad klientų užsakymai būtų įvykdyti laiku ir efektyviai;
Stebėti klientų atsiskaitymus, vykdyti skolų kontrolę ir, prireikus, užtikrinti sklandžią skolų valdymo eigą;
Ieškoti papildomų krovinių ir vežimų galimybių krovinių biržose, kad būtų maksimaliai išnaudoti turimi ištekliai;
Spręsti operatyvinius klausimus ir teikti pilną informaciją transporto vadybininkams bei klientams.
Reikalavimai
Patirtis pardavimų ar klientų aptarnavimo srityje, pageidautina – logistikos sektoriuje;
Puikūs komunikacijos įgūdžiai ir gebėjimas palaikyti profesionalius santykius su klientais;
Atsakingumas ir gebėjimas spręsti iškilusias problemas savarankiškai;
Būtinos rusų kalbos žinios, privalumas – anglų kalba;
Gebėjimas dirbti su krovinių biržomis būtų didelis privalumas.
Įmonė siūlo
Konkurencingą atlyginimą ir priedų sistemą, priklausančią nuo darbo rezultatų;
Galimybę dirbti tarptautinėje įmonėje su profesionalia komanda;
Palankią darbo aplinką.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.