2022-07-29 11:26:48

Pardavimų vadybininkas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• Adizes Instituto Lietuvai ofiso administravimas;
• dokumentacijos tvarkymas;
• vadovo ir konsultantų laiko planavimas ir logistikos organizavimas;
• bendravimas (tiek telefonu, tiek ir tiesiogiai) su Instituto klientais iš įvairių šalių, pateikiant jiems informaciją;
• prezentacijų (PowerPoint ir t.t.) ir mokymų medžiagos ruošimas;
• Socialinių tinklų ir internetinės svetainės administravimas;
• Asistavimas konsultacinių sesijų metu.

Reikalavimai

  • Geri administraciniai gebėjimai;
  • Kruopštumas, atidumas;
  • Iniciatyvumas;
  • Darbų/užduočių atlikimas nuo pradžios iki jų užbaigimo, pastovus monitoringas;
  • Geros anglų kalbos (tiek šnekamosios, tiek ir rašytinės) žinios (papildomai rusų kalbos žinojimas būtų privalumas);
  • Gebėjimas dirbti komandoje;
  • Pasirengimas padėti kitiems komandos nariams;
  • Geri darbo su PC įgūdžiai (PowerPoint, Word, Excel, etc.).
  • Įmonė siūlo

  • Įdomią aplinką, kurioje pastoviai galima augti ir tobulėti savo veiklos srityje;
  • Vadybinių kompetencijų ugdymą, dalyvaujant seminaruose ir konsultacinėje veikloje;
  • Administracinį darbą, koordinuojant su įvairiomis verslo/visuomeninėmis organizacijomis, padedant joms augti ir vystytis;
  • Draugišką komandą. Pasiteiravimui: 868626942