• Adizes Instituto Lietuvai ofiso administravimas;
• dokumentacijos tvarkymas;
• vadovo ir konsultantų laiko planavimas ir logistikos organizavimas;
• bendravimas (tiek telefonu, tiek ir tiesiogiai) su Instituto klientais iš įvairių šalių, pateikiant jiems informaciją;
• prezentacijų (PowerPoint ir t.t.) ir mokymų medžiagos ruošimas;
• Socialinių tinklų ir internetinės svetainės administravimas;
• Asistavimas konsultacinių sesijų metu.
Reikalavimai
Geri administraciniai gebėjimai;
Kruopštumas, atidumas;
Iniciatyvumas;
Darbų/užduočių atlikimas nuo pradžios iki jų užbaigimo, pastovus monitoringas;
Geros anglų kalbos (tiek šnekamosios, tiek ir rašytinės) žinios (papildomai rusų kalbos žinojimas būtų privalumas);
Gebėjimas dirbti komandoje;
Pasirengimas padėti kitiems komandos nariams;
Geri darbo su PC įgūdžiai (PowerPoint, Word, Excel, etc.).
Įmonė siūlo
Įdomią aplinką, kurioje pastoviai galima augti ir tobulėti savo veiklos srityje;
Vadybinių kompetencijų ugdymą, dalyvaujant seminaruose ir konsultacinėje veikloje;
Administracinį darbą, koordinuojant su įvairiomis verslo/visuomeninėmis organizacijomis, padedant joms augti ir vystytis;
Draugišką komandą.
Pasiteiravimui: 868626942
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.