Tavo atsakomybės bus:
- verslo santykių ir bendradarbiavimo su potencialiais klientais bei partneriais Vakarų Europoje inicijavimas ir efektyvus palaikymas;
- produktų pardavimo strategijos kūrimas, įmonės atstovavimas, produktų įvedimo į Vakarų Europos rinkas įgyvendinimas, rinkos analizė;
- kainodaros pokyčių rinkoje stebėjimas, informacijos sisteminimas, ataskaitų ruošimas;
- dalyvavimas tarptautinėse parodose.
Jeigu Tu:
- turi vidinę motyvaciją dirbti pardavimų srityje, domiesi tarptautine prekyba;
- turi patirties pardavimų srityje;
- turi puikius anglų kalbos tiek kalbėjimo, tiek ir rašymo įgūdžius (kitos kalbos būtų privalumas);
- turi gerus organizacinius ir laiko planavimo įgūdžius;
- pasižymi lankstumu ir orientacija į rezultatą;
- puikiai dirbi kompiuteriu (MS outlook, MS Excel, MS Word programų įgūdžiai);
- karjeros ir tobulėjimo galimybes perspektyvioje tarptautinėje kompanijoje;
- puikias darbo sąlygas šiuolaikiškoje įmonėje;
- įdomų, dinamišką, pilną iššūkių darbą;
- draugišką kolektyvą;
- kompetenciją atitinkantį atlyginimą ir įvairias skatinimo priemones.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.