Ryšio palaikymas su esamais klientais – konsultavimas, poreikių identifikavimas, papildomų paslaugų pristatymas ir pardavimas;
Pagalba atliekant rinkos analizę;
Susitikimai su esamais ar potencialiais klientais;
Derybos dėl sutarčių sąlygų bei naujų sandorių sudarymas;
El. laiškų, skambučių užklausos;
Kitų pardavimų skyriaus vadovo paskirtų funkcijų vykdymas;
Bendradarbiavimas su kitais komandos nariais.
Reikalavimai
Darbštumas ir atkaklumas siekiant užsibrėžto tikslo;
Geri derybininko įgūdžiai;
Geras kompiuterinis raštingumas (MS Office);
Anglų ir rusų kalbos mokėjimas būtų privalumas.
Įmonė siūlo
Lanksčią darbo laiko pradžią 7.00-9.00 val.;
Dinamišką darbą profesionalų komandoje;
Įmonės vidinę kultūrą, kuri paremta kokybiškomis vertybėmis ir komandiškumu;
Darbo vietą naujai įrengtame ofise;
Parkavimo galimybę;
Mišrų darbo modelį (galimybę kartą per savaitę dirbti iš namų).
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.