• Aktyvi naujų klientų paieška. Įmonės paslaugų pristatymas ir pardavimas
telefonu bei susitikimų metu.
• Klientų poreikių analizė, jų administravimas, nuolatinis ryšio palaikymas.
• Pasiūlymų rengimas. Pardavimų planavimas.
Reikalavimai
• Aukštasis/Aukštesnysis išsilavinimas.
• Patirtis klientų aptarnavimo ir/ar pardavimų srityje. Darbas logistikos sektoriuje būtų privalumas.
• Puikūs bendravimo įgūdžiai.
• Noras dirbti ir tobulėti transporto srityje.
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai.
• Aktyvumas, komunikabilumas, sugebėjimas išsikelti sau ambicingus tikslus ir juos įgyvendinti.
• Imlumas, gebėjimas greitai mokytis ir dirbti komandoje.
• Atsakingumas, mokėjimas prisiimti atsakomybę, noras tobulėti ir augti kartu su tarptautinio kapitalo įmone.
Įmonė siūlo
• Įdomų, dinamišką ir atsakingą darbą.
• Intensyvų profesinį tobulėjimą, mokymus.
• Draugišką kolektyvą.
• Visas socialines garantijas ir motyvuojantį atlygį, tiesiogiai priklausantį nuo
turimos patirties ir pasiekiamų rezultatų.
• Darbą perspektyvioje, augančioje tarptautinėje įmonėje.
• Kuro kompensaciją.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik pokalbio pakviestus kandidatus.
Konfidencialumas garantuojamas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.