• Nustatytų pardavimo tikslų siekimas;
• aktyvus interneto ir kitų informacinių technologijų paslaugų pardavimas;
• esamų įmonės klientų aptarnavimas;
• klientų užklausų registravimas ir jų sprendimo eigos kontrolė;
• pasiūlymų ruošimas;
• paslaugų diegimo darbų kontrolė;
• darbas komandoje su klientų aptarnavimo vadybininku (-e).
Reikalavimai
• Aukštasis ekonominis, vadybinis arba informacinių technologijų išsilavinimas (gali būti ir paskutiniųjų kursų studentas);
• 1 metų darbo patirtis (pardavimų, klientų aptarnavimo srityje);
• vairuotojo pažymėjimas (B kategorija);
• atsakomybės jausmas;
• komunikabilumas ir iniciatyvumas;
• gebėjimas ir noras įgyvendinti tikslus;
• noras tobulėti, siekti naujų žinių;
• užsienio kalbos - didelis privalumas.
Įmonė siūlo
• Neterminuotą darbo sutartį tarptautinėje IT kompanijoje;
• karjeros galimybes ir tobulėjimą dirbant savo srities profesionalų komandoje;
• galimybes realizuoti save pardavimų srityje;
• motyvuojantį darbo užmokestį ir priedus.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.