
Pardavimų/klientų aptarnavimo vadybininkas(-ė)
Darbo aprašymas
Mūsų klientė - įmonė, kuri priklauso tarptautiniam koncernui ir užsiima greito judėjimo produktų gamyba ir importu, prekinių ženklų valdymu, produktų prekyba ir platinimu, dirbti centriniame biure Vilniuje kviečia:
PARDAVIMŲ/ KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKĄ (-Ę)
Darbo pobūdis:
- paskirtos prekių grupės pardavimų vadybos ir tiekimo procesų organizavimas,
- organizuoti prekių tiekimą svarbiausiems klientams,
- likučių optimalaus lygio palaikymas,
- dalyvavimas tobulinant įmonės veiklą logistikos ir pardavimų srityje,
- rinkos kitimo tendencijų bei jų įtakos pardavimams įvertinimas,
- pardavimų rodiklių ir veiklos rezultatų analizė ir kontrolė,
- dalyvavimas tobulinant įmonės pardavimų vadybą ir logistiką.
Reikalavimai
- aukštasis išsilavinimas finansų,ekonomikos, vadybos, logistikos arba matematikos srityje,
- patirtis prekybos arba logistikos srityje,
- didmeninės ir mažmeninės prekybos principų išmanymas,
- pagrindinių verslo ir logistikos valdymo, apskaitos ir buhalterinių programų principų išmanymas,
- geras anglų ir rusų kalbų mokėjimas,
- labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai,
- analitinis mąstymas, organizaciniai gebėjimai, savarankiškumas, atsakingumas,
- greita orientacija, analitinis mąstymas, įžvalgumas,
- gebėjimas apibendrinti informaciją, daryti išvadas ir pasiūlyti sprendimus.
Privalumai:
- lenkų kalbos mokėjimas.
Įmonė siūlo
- įdomų darbą;
- karjeros galimybes pardavimų ir logistikos srityje (plečiant atsakomybės ribas bei/ arba veiklos geografiją).
Papildoma informacija
Konfidencialumą garantuojame.
Informuosime tik kandidatus patekusius į antrąjį atrankos etapą.