2022-07-29 11:26:48

Parduotuvės vadovo (-ės) asistentas (-ė) Kretingoje

CVMarket.lt klientas
1002 - 1259 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Rutinos „LIDL“ tikrai nėra – mūsų darbuotojai kasdien atlieka skirtingus darbus. Todėl ieškome tų, kurie geba puikiai bendrauti su įvairiais žmonėmis ir vienu metu atlikti daug įvairių užduočių, kurie mėgsta dinamišką, iššūkių kupiną darbą ir nori kartu su visa komanda dirbti klientų labui.
Prisijunk prie geriausio darbdavio prekybos srityje. Taip dirbti verta!

Pagalba parduotuvės vadovams organizuojant ir koordinuojant parduotuvės veiklą
Prekių užsakymas
Užduočių parduotuvės darbuotojams delegavimas, jų įgyvendinimo kontrolė
Darbas kasoje su grynaisiais pinigais, banko kortelėmis
Prekių išdėstymas prekybinėse lentynose
Prekių galiojimo terminų ir kokybės kontrolė
Prekybos salės priežiūra ir tvarkos palaikymas.

Reikalavimai

Profesinis arba aukštasis išsilavinimas
1–2 metų darbo patirtis (nebūtinai prekybos srityje)
Geri organizaciniai ir komandinio darbo įgūdžiai
Gebėjimas prisiimti atsakomybę
Orientacija į klientą ir rezultatus
Noras dirbti ne tik vadovaujamą, bet ir fizinį darbą.

Įmonė siūlo

Motyvuojantį atlyginimą ir premijas
Minutės tikslumu apskaičiuojamą ir apmokamą darbo laiką
Iki 6 savaičių trunkančius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienam naujam darbuotojui
Karjeros galimybes
Visas reikiamas darbo priemones, šiuolaikiškas poilsio patalpas
Privatų sveikatos draudimą ir profilaktines sveikatos priemones.


Kontaktai pasiteiravimui:
+370 37 24 2814