Darbo aprašymas
Mes kviečiame
- Dirbti komandoje, atsakingoje už klientams iškilusių techninių sutrikimų
identifikavimą bei sprendimą, bendraujant su klientais telefonu bei raštu;
- Kkontroliuoti numerio perkėlimo procesą;
- Prižiūrėti bei kontroliuoti telefonų garantinį aptarnavimą;
- Ooperatyviai spręsti nestandartines technines situacijas;
- Testuoti naujus produktus bei paslaugas.
- Dirbti komandoje, atsakingoje už klientams iškilusių techninių sutrikimų
identifikavimą bei sprendimą, bendraujant su klientais telefonu bei raštu;
- Kkontroliuoti numerio perkėlimo procesą;
- Prižiūrėti bei kontroliuoti telefonų garantinį aptarnavimą;
- Ooperatyviai spręsti nestandartines technines situacijas;
- Testuoti naujus produktus bei paslaugas.
Reikalavimai
- Aukštojo išsilavinimo (tiksliuosiuose moksluose, telekomunikacijose, IT ir pan.);
- Klientų aptarnavimo darbo patirties (IT, telekomunikacijų ar panašios srities);
- Gerų anglų kalbos žinių žodžiu ir raštu;
- Gebėjimo dirbti komandoje, puikių bendravimo įgūdžių;
- Analitinio mąstymo, greitos orientacijos ir operatyvumo.
- Klientų aptarnavimo darbo patirties (IT, telekomunikacijų ar panašios srities);
- Gerų anglų kalbos žinių žodžiu ir raštu;
- Gebėjimo dirbti komandoje, puikių bendravimo įgūdžių;
- Analitinio mąstymo, greitos orientacijos ir operatyvumo.
Įmonė siūlo
- Konkurencingą atlyginimą ir socialines garantijas;
- Puikias darbo sąlygas draugiškoje ir profesionalioje komandoje;
- Darbo patirtį tarptautinėje kompanijoje;
- Dideles tobulėjimo ir saviraiškos galimybes.
Savo CV ir motyvacinį laišką siųskite el.paštu su nuoroda laiško temos laukelyje „Paslaugos techninio aptarnavimo specialistas“.
- Puikias darbo sąlygas draugiškoje ir profesionalioje komandoje;
- Darbo patirtį tarptautinėje kompanijoje;
- Dideles tobulėjimo ir saviraiškos galimybes.
Savo CV ir motyvacinį laišką siųskite el.paštu su nuoroda laiško temos laukelyje „Paslaugos techninio aptarnavimo specialistas“.