Padalinys/sritis: Paslaugų valdymo ir informacijos saugumo departamentas
Darbo pobūdis:
• Įmonėje veikiančių sistemų incidentų ir problemų/ gedimų registravimas, pirminis šalinimas, prioriteto priskyrimas, delegavimas, eigos stebėjimas, uždarymas;
• Trečiųjų šalių suteikiamų IT paslaugų ir sistemų stebėjimas (monitoringas);
• Įmonėje veikiančių sistemų atnaujinimo darbų ir pakeitimų organizavimas;
Reikalavimai
•Aukštasis išsilavinimas (pageidautina matematikos arba informatikos srityje);
•MS šeimos produktų išmanymas bei patirtis juos naudojant;
•Organizaciniai sugebėjimai, savarankiškumas, komunikabilumas;
Privalumai:
• Patirtis dirbant Help desk (pagalbos centre);
• Darbo su bankinėmis informacinėmis sistemomis patirtis;
• Oracle Java ir Web technologijų žinios;
• ITIL, MS sertifikatai;
• ITIL metodologijos išmanymas;
• DBVS ir serverinių sprendimų bendros žinios;
• Anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu).
Įmonė siūlo
patrauklų atlyginimą; tarptautinės įmonės socialines garantijas; karjeros galimybes; geras darbo sąlygas ir visas darbui reikalingas priemones; kvalifikacijos tobulinimo galimybes.
Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Paslaugų valdymo administratorius (-ė)" siųskite iki 2013.12.20.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.