2022-07-29 11:26:48

Pavaduojantis klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (Kaunas)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Kokie iššūkiai Tavęs laukia?
• privačių bei verslo klientų aptarnavimas, užtikrinant aukštą aptarnavimo kokybę;
• pašto, finansinių ir kitų paslaugų pardavimas;
• informacijos teikimas klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką;
• atliktų darbų dienos ataskaitų rengimas.

Darbo sąlygos:
Darbo grafikas - nuo I iki VI (slenkantis grafikas);
Darbo krūvis - 1 etatas, 40 val. per savaitę;
Darbo laikas - 10:00 - 19:00 val. (VI 9:00-14:00 val.);
​Darbo sutartis - terminuota iki 2019.09.27d. (Yra galimybė pratęsti sutartį).
Darbo vieta - Kauno miestas

Reikalavimai

Mes tikimės, kad Tu:
• esi įgijęs aukštesnįjį ar aukštąjį išsilavinimą;
• turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje;
• puikiai supranti ir kalbi lietuviškai, užsienio kalbų mokėjimas – privalumas;
• esi orientuotas į klientą ir rezultatus;
• turi vairuotojo pažymėjimą;
• moki dirbti kompiuteriu;
• pasižymi organizuotumu, iniciatyvumu, esi sąžiningas, pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis.

Įmonė siūlo

Ką mes Tau siūlome:
• stabilią darbo vietą sparčiai tobulėjančioje bendrovėje;
• apmokymus neturintiems darbo patirties;
• visas socialines garantijas;
• laiku mokamą atlyginimą ir papildomus priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų.


Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. Informacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą: www.post.lt/lt/privatumo-pranesimas.