2022-07-29 11:26:48

Personalo administratorius (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• Pirminės apskaitos dokumentų tvarkymas ir derinimas su buhalterija;
• Biuro, apskaitos, personalo dokumentų ruošimas, tvarkymas, archyvavimas;
• Dalyvavimas įmonės personalo valdyme;
• Darbdavio įvaizdžio formavimas, vidinės komunikacijos koordinavimas, renginių darbuotojams organizavimas;
• Įmonės biuro veiklos organizavimas ir priežiūra, korespondencijos valdymas ir administravimas;
• Pagalba įmonės vadovams bei darbuotojams, atliekant kitus organizacinius darbus;
• ISO (9001; 14001; 18001) procesų bei standratų priežiūra bei dokumentacijos tvarkymas; periodiniai auditai;
• Vidinių bei išorinių įmonės darbuotojų mokymų organizavimas.

Reikalavimai

• Aukštasis (vadybos, ekonomikos srityje – privalumas);
• Panašaus darbo patirtis ( ne mažiau kaip 2-4 metai);
• Anglų kalbos žinios (žodžiu, raštu);
• Labai geri organizavimo, bendravimo ir planavimo įgūdžiai;
• Atsakingumas, kruopštumas;
• Iniciatyvumas, gebėjimas paskirstyti dėmesį ir prioritetus;
• Atsparumas stresinėms situacijoms, pasitikėjimas savimi ir gebėjimas dirbti savarankiškai;
• B kategorijos vairuotojo pažymėjimas ir automobilis (vykti į/iš darbo)

Įmonė siūlo

• Įdomų ir atsakingą darbą profesionalų komandoje;
• Kompetenciją atitinkantį, motyvuojantį atlygį;
• Karjeros galimybes.