Darbo aprašymas
- Įmonės personalo administravimo skyriaus veiklos planavimas ir organizavimas
- Personalo administravimo procesų (priėmimo, atleidimo, atostogų suteikimo, komandiruočių, darbo laiko apskaitos ir kt.) valdymas
- Atsakomybė už teisingą personalo bei darbo užmokesčio ir laiko apskaitą
- Atskirų kategorijų darbuotojų asmens duomenų administravimas bei darbo užmokesčio apskaita
- Įmonės vidaus dokumentų darbo teisės ir personalo administravimo klausimais rengimas
- Personalo administravimo projektų diegimo koordinavimas
- Įmonės vadovų ir darbuotojų konsultavimas darbo teisės ir personalo administravimo klausimais
- Įmonės atstovavimas valstybės institucijose
- Ataskaitų rengimas ir teikimas vadovybei
Reikalavimai
- Aukštasis universitetinis išsilavinimas (žmogiškųjų išteklių, teisės, verslo vadybos srityje)
- 4+ metų darbo patirtis personalo administravimo ir darbo užmokesčio apskaitos srityje
- LR darbo teisės aktų išmanymas
- Darbo buhalterinėmis apskaitos programomis patirtis (VIKARINA ‒ privalumas)
- Personalo valdymo sistemų ir įrankių (SAP HR) išmanymas
- Organizuotumas, geri laiko planavimo įgūdžiai, savarankiškumas
- Komunikabilumas, diskretiškumas
- Puikūs darbo kompiuteriu, raštvedybos ir dokumentų rengimo įgūdžiai
- Labai geros vokiečių ir anglų kalbos žinios