2022-07-29 11:26:48

Personalo - biuro administratorė (-ius)

CVMarket.lt klientas
1393 - 1664 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Būsite atsakingi už:

  • Personalo dokumentų valdymą.
  • Dokumentacijos, susijusios su darbuotojų įdarbinimu/atleidimu, komandiruotėmis ir kt. ruošimą, darbuotojų asmens bylų tvarkymą.
  • Darbuotojų darbo ir atostogų grafikų rengimą.
  • Darbo laiko apskaitos žiniaraščio pildymą.
  • Pirminių apskaitos dokumentų ruošimą ir suvedimą į apskaitos programą.
  • Įmonės dokumentacijos valdymą (įsakymų, prašymų, sutarčių ir kitų dokumentų ruošimą, registravimą, sisteminimą).
  • Biuro reikmenų likučių sekimą ir užsakymą.
  • Bendros tvarkos biure priežiūrą, kitų vadovo pavestų užduočių vykdymą.

Reikalavimai

Mes tikimės, kad Jūs:

  • Turite aukštesnįjį arba aukštąjį išsilavinimą (buhalterinė apskaita, finansai, ekonomika ir pan.).
  • Esate įgijęs analogiško darbo patirties.
  • Išmanote darbo kodekso reikalavimus, darbo teisės pagrindus.
  • Turite puikias raštvedybos žinias.
  • Gebate planuoti, organizuoti bei prioritetizuoti užduotis.
  • Esate kruopšti, pareiginga ir atidi asmenybė.
  • Turite geras anglų kalbos žinias (raštu ir žodžiu).
  • Turite puikius darbo „MS office“ programomis įgūdžius.
  • Turite patirties dirbant su buhalterine apskaitos programa.

Įmonė siūlo

Įmonė siūlo:

  • Darbą tarptautinėje kompanijoje su aukščiausiais veiklos standartais.
  • Džiaugtis darbu profesionaliame, labai draugiškame, palaikančiame ir bendro tikslo siekiančiame kolektyve.
  • Reguliarius mokymus bei profesinį tobulėjimą stabilioje įmonėje.
  • Saugią ir atvirą atmosferą kolektyve.
  • Terminuotą darbo sutartį vieneriems metams.