Personalo paieškos ir atrankos organizavimas bei vykdymas;
Personalo dokumentacijos administravimas (duomenų valdymo sistema "Vikarina");
Personalo dokumentų rengimas;
Savalaikis darbuotojų sveikatos patikrinimų organizavimas;
Įmonės kultūros ir tradicijų vystymas (darbuotojų vakarėlių ir kitų renginių organizavimas);
Radisson Hotel Group atsakingo verslo iniciatyvų bei mokymų organizavimas ir įgyvendinimas;
Aktyvus dalyvavimas įvairiuose personalo projektuose, jų koordinavimas, administravimas;
Biuro veiklos organizavimas, įmonės mobilių telefonų priemonių/prekių užsakymas ir bendros tvarkos palaikymas.
Reikalavimai
Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas;
1-2 metų patirtis personalo administravimo arba atrankų srityse;
Atsakingumas, atidumas detalėms, gebėjimas prisitaikyti prie greitai besikeičiančios aplinkos;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Gebėjimas bendrauti lietuvių, anglų bei rusų kalbomis.
Įmonė siūlo
Terminuotą (1,5 metų) darbo sutartį
Profesinio tobulėjimo galimybes tiek personalo valdymo, tiek ir atsakingo verslo srityse;
Skanią nemokamą kavą bei pietus;
Galimybę naudotis darbuotojų sporto sale;
Darbuotojų nuolaidas keliaujant asmeniniais tikslais bei apsistojant Radisson Hotel Group viešbučių tinkle.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.