Darbo aprašymas
- Personalo valdymo sistemų diegimas, vystymas, tobulinimas: darbuotojų pritraukimo ir išlaikymo, motyvavimo, veiklos vertinimo, kvalifikacijos tobulinimo ir kt.;
- Personalo skyrių, atsakingų už darbuotojų atranką ir adaptavimą, mokymus, atestavimą, personalo veiklos vertinimą, veiklų koordinavimas ir kontrolė;
- Darbas su įmonės HR prekės ženklu, korporacinės kultūros plėtra, korporatyvinių renginių organizavimas įmonės darbuotojams;
- Įmonės personalo rezervo formavimas ir plėtra;
- Mėnesinio personalo išlaidų biudžeto sudarymas ir kontrolė;
- Personalo problemų stebėjimas ir sprendimas;
- Personalo rodiklių stebėjimas, analizavimas ir ataskaitų teikimas vadovybei bei kolegoms.
Reikalavimai
- Aukštasis išsilavinimas (pageidautina – žmogiškųjų išteklių srityje);
- Ne mažesnė nei 3 metų patirtis žmogiškųjų išteklių srityje viešojo maitinimo tinkluose;
- LR darbo kodekso ir kitų darbo santykius reguliuojančių teisės aktų išmanymas bei praktinis taikymas;
- Vadovavimo personalo skyriams patirtis;
- Patirtis darbuotojų atrankų srityje;
- Žmogiškųjų išteklių administravimo žinios;
- Geri programos 1C 8, Navision ir Excel įgūdžiai;
- Labai geros rusų ir anglų kalbų žinios.
Įmonė siūlo
- Darbą tarptautinėje, gerai pasaulyje žinomoje įmonėje;
- Profesinio ir asmeninio augimo galimybes;
- Specialius mokymus pagal sertifikuotą programą;
- Patrauklų, rinkos sąlygas atitinkantį atlyginimą ir motyvacinius priedus.
Maloniai prašome CV siųsti anglų kalba.
Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Pateikdamas (-a) savo CV sutinku su ANCOR Privatumo politika (susipažinti su Privatumo politika galima tinklalapyje https://www.pharmanet.lt/lt/privacy-policy/).