Darbo aprašymas
- Personalo valdymo strategijos formavimas ir įgyvendinimas;
- Darbuotojų adaptacijos procesų kontrolė;
- Motyvacinių priemonių kūrimas, tobulinimas ir įgyvendinimas;
- Komunikacijos procesų įmonėje užtikrinimas ir tobulinimas;
- Pareiginių instrukcijų rengimas bei koregavimas;
- Tvarkingos personalo dokumentacijos užtikrinimas;
- Darbuotojų mokymų poreikio nustatymas, mokymų plano sudarymas ir vykdymo koordinavimas;
- Darbdavio įvaizdžio gerinimas darbuotojų pritraukimas;
- Personalo skyriaus darbų planavimas ir kontrolė;
- Glaudus bendradarbiavimas su įmonių vadovais;
- Darbuotojų paieškos ir atrankos organizavimas;
- Klientų aptarnavimo standarto rengimas, bei tobulinimas, jo pristatymas darbuotojams bei vykdymo kontrolė;
- Vadovų paskirtų užduočių vykdymas;
- Darbų saugos klausimų koordinavimas;
- ISO standartų reikalavimų įgyvendinimas.
Reikalavimai
- Aukštasis išsilavinimas (personalo vadybos ar psichologijos srityje būtų privalumas);
- Sėkminga darbo patirtis personalo valdymo srityje ne mažiau nei 4 metai;
- Personalo valdymo, vertinimo ir motyvavimo procesų išmanymas;
- Labai geras darbo teisės išmanymas;
- Laiko planavimo ir užduočių delegavimo įgūdžiai;
- Gebėjimas formuoti komandą ir pritraukti žmones;
- Greita orientacija, loginis mąstymas, iniciatyvumas, komunikabilumas.
Įmonė siūlo
- Atsakingą ir perspektyvią darbo poziciją;
- Darbą draugiškame, jaunatviškame kolektyve;
- Galimybę kurti bei formuoti įmonės personalo procesus;
- Įdomų, kūrybingą darbą personalo srityje;
- Visas sėkmingam darbui reikalingas priemones;
- Pilną darbo krūvį.