Personalo valdymo ir mokymų įmonė "AM Konsultavimas", ieško savo klientui, įmonei UAB "Saurusa" ADMINISTRATORĖS (-IAUS) / KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKĖS Vilniuje.
Darbo aprašymas:
• Bendravimas su klientais telefonu;
• Sąskaitų klientams išrašymas;
• Įsiskolinimų ir likučių derinimas;
• Kitos pavestos užduotys;
• Ne mažesnė kaip 2 m. darbo patirtis biuro administravimo, klientų aptarnavimo srityje (galima ir mažesnė patirtis, tačiau patirtis - didelis privalumas);
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Užsienio (vokiečių, anglų) kalbų žinojimas;
• Atsakingumas, savarankiškumas, organizuotumas, greita orientacija, loginis mąstymas;
• Komunikabilumas;
• Noras tobulėti ir ambicijos;
• Kruopštumas;
• Atsparumas stresinėms situacijoms.
• Darbą profesionalioje ir perspektyvioje įmonėje;
• Mokymus ir vyresnių kolegų patarimus;
• Konkurencingą darbo užmokestį nustatomą pagal turimą kompetenciją individualaus pokalbio metu;
• Sutrumpintą darbo dieną (nuo 9 iki 17);
• Supratingus vadovus.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.