* Prekių iš užsienio ir Lietuvos užsakymas bei tiekimo organizavimas;
* Asortimento formavimas ir analizė;
* Kainodara, akcijų ir išpardavimų organizavimas;
* Įvairių problemų sprendimas.
* Būtina panašaus darbo patirtis (pirkimai, sandėlio valdymas, logistika);
* Būtina gera anglų kalba raštu ir žodžiu. Vokiečių ir rusų kalba būtų privalumas;
* Derybiniai įgūdžiai;
* Analitiškumas ir geras savo darbo laiko planavimas;
* Organizuotumas ir atsakingumas.
* Atsakingą darbą, profesinio tobulėjimo galimybes tarptautinėje kompanijoje;
* Nuo 1800 iki 2500 Eur/mėn (bruto). Konkretus darbo užmokestis sutariamas atsižvelgiant į asmeninę darbo patirtį ir gebėjimus;
* Nuo rezultatų priklausančias metines premijas;
* Sveikatos draudimo paketą.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.