- Analizuosi įmonės pirkimų proceso rodiklius, teiksi išvadas bei pasiūlymus dėl veiklos efektyvinimo ir procesų optimizavimo;
- Metinių pardavimų planavimas ir prognozavimas;
- Rekomendacijų bei įžvalgų pateikimas dėl sandėlio prekių: kiek ir ko užsakyti;
- Atsargų likučio palaikymo ir prekių judėjimo prognozavimas;
- Nuolatinis bendravimas su pardavimų skyriumi;
- Ataskaitų rengimas įvairiais pjūviais.
- Analitinis mąstymas ir racionalus sprendimų priėmimas;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai bei labai geras MS Excel programos valdymas (pažengusiojo lygis);
- Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
- Kruopštumas, atidumas ir atsakingumas už savo darbą;
- Geri anglų kalbos įgūdžiai;
Laikysime privalumu, jeigu turite patirties dirbant su Axapta, SAP ir Navision programomis.
- Metinius motyvacinius priedus prie atlygio;
- Sveikatos draudimą arba kalbų kursus;
- Nuolaidas Karcher produkcijai;
- Galimybę susipažinti su verslo valdymo principais, gilinantis į pirkimų ir sandėliavimo procesus.
Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Pateikdamas (-a) savo CV sutinku su PHARMANET Privatumo politika (susipažinti su Privatumo politika galima tinklalapyje https://www.pharmanet.lt/lt/privacy-policy/).
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.