2022-07-29 11:26:48

Pirkimų ir užsienio logistikos asistentas (-ė)

CVMarket.lt klientas
Nuo 1570 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Bendravimas su esamais tiekėjas, užklausų siuntimas;
  • Naujų tiekėjų paieška, įvertinimas, atranka;
  • Importo dokumentų sutikrinimas;
  • Dokumentacijos pildymas, suvedimas į sistemą;
  • Sutarčių administravimas ir vykdymo monitoringas;
  • Periodinė sutarčių ir jų sąlygų peržiūra, atnaujinimas;
  • Tiesioginio vadovo deleguotų užduočių vykdymas.

Reikalavimai

  • Turite aukštąjį / aukštesnįjį universitetinį išsilavinimą;
  • Geras anglų kalbos mokėjimas žodžiu ir raštu (ne žemesniu nei B2 lygiu);
  • Kompiuterinis raštingumas (MS Office programos), ypatingai geri darbo įgūdžiai su Excel programa;
  • Darbo patirtis su verslo valdymo sistema Axapta (būtų privalumas);
  • Tikslumas, loginis mąstymas, atidumas detalėms ir greita orientacija;
  • Savarankiškumas, kruopštumas, sąžiningumas, gebėjimas dirbti stresinėse situacijose.
  • Vairuotojo pažymėjimas (nes įmonė įsikūrusi Aukštuosiuose Paneriuose).

Įmonė siūlo

  • Atsakingą ir įdomų darbą stabilioje ir ilgametę patirtį turinčioje kompanijoje;
  • Profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes, įvairius mokymus;
  • Puikias darbo sąlygas ir draugišką kolektyvą;
  • Darbo užmokestį 1570 €/mėn. neatskaičius mokesčių;
  • Įvairias papildomas naudas.

 

Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame. Pateikdamas (-a) savo CV sutinku su ANCOR Privatumo politika (susipažinti su Privatumo politika galima tinklalapyje ancor.lt/en/privacy-policy/).