2022-07-29 11:26:48

PIRKIMŲ - KOMERCIJOS SKYRIAUS ATSISTENTAS (-Ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Pagrindinės atsakomybės:
• Priskirto prekių asortimento pirkimų – tiekimo proceso organizavimas ir įgyvendinimas;
• Užsakymų tiekėjams formavimas, administravimas, duomenų kėlimas į bendrovės turinio valdymo sistemą;
• Periodinis pirkimų planavimo ir užsakymų fakto ataskaitų, asortimento katalogų rengimas;
• Operatyvinių klausimų su įmonės tiekėjais ir vidiniais įmonės padaliniais (pirkimai, tiekimas, atsiskaitymai, broko ir trūkumų problemos) sprendimas;
• Įvairios informacijos paieška bei sisteminimas;
• Komercijos vadovo pavestų užduočių atlikimas.

Reikalavimai

Tikimės, kad Tu turi:
• Komercijos, pirkimų – tiekimo grandinės procesų patirties (didelis privalumas);
• Aukštąjį išsilavinimą;
• Puikių bendravimo ir problemų sprendimo įgūdžių;
• Analitinį, kritinį ir procesinį mąstymą, iniciatyvumą ir orientaciją į rezultatą;
• Moki efektyviai organizuoti darbą ir laikytis nustatytų terminų;
• Puikiai kalbi ir rašai anglų kalba, gerai rusų kalba;
• Labai gerai dirbi kompiuteriu (MS Windows, MS Office, ypatingai Excel, Navision privalumas);
• B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.

Įmonė siūlo

Lengvai įsiliesi į mūsų kolektyvą:
• Jei dirbti su mados produktu yra Tavo svajonė;
• Esi motyvuotas savarankiškai atlikti užduotis;
• Esi lankstus ir greitai prisitaikantis prie intensyvaus darbo tempo;
• Net sudėtingas situacijas sprendi su entuziazmu;
• Gali atlikti keletą užduočių lygiagrečiai;
• Vertini pokyčius kaip galimybę tobulėti.

Papildoma informacija
Informuosime kandidatus, patekusius į tolimesnį atrankos etapą. Konfidencialumą garantuojame.