
Pirkimų vadovas(-ė)
Darbo aprašymas
Įmonės pirkimų didžiausią dalį sudaro maistas ir gėrimai, mažesnę - ūkinės prekės ir paslaugos.
Pirkimų vadovao pareigos:
1. produktų/paslaugų pasiūlos vietinėje/užsienio rinkose analizė, kainų ir įsigijimų naudingumo vertinimas;
2. aktyvi naujų tiekėjų paieška, ilgalaikių ryšių su esamais palaikymas;
3. tiekėjų pasiūlymų vertinimas, analizė, derybų vedimas;
4. pasiūlymų dėl produktų/paslaugų įsigijimo pristatymas vadovybei, naudingumo pagrindimas;
5. sutarčių sudarymas, įsipareigojimų vykdymo kontrolė.
Reikalavimai
1. Universitetinis išsilavinimas;
2. darbo patirtis maisto ir gėrimų tiekimo srityje - nemažiau nei 3 metai;
2. labai geras lietuvių ir anglų kalbų mokėjimas;
3. puikus kompiuterinis raštingumas;
4. asmeninės savybės - puikūs bendravimo įgūdžiai, gebėjimas derėtis ir priimti logiškus sprendimus, dirbti sistemingai ir nuosekliai, užbaigti pradėtus projektus.
Įmonė siūlo
Darbas įmonėje garantuoja stabilų ir laiku išmokamą atlyginimą, socialines garantijas.
Papildoma informacija
CV (lietuvių ir/arba anglų kalbomis) galima siųsti adresu Stanislava.Bruch@lemeridienvilnius.com