Organizuoti ir vykdyti įmonės pirkimus (žaliavų, prekių, paslaugų);
Derėtis su tiekėjais dėl kainų, sąlygų bei terminų;
Analizuoti rinką, ieškoti naujų tiekėjų, vertinti jų patikimumą;
Rengti, administruoti ir kontroliuoti pirkimo sutartis;
Užtikrinti laiku pateikiamus užsakymus ir prekių/paslaugų pristatymą;
Optimizuoti pirkimų procesus siekiant mažinti kaštus;
Bendradarbiauti su kitais įmonės padaliniais, siekiant efektyvaus poreikių įgyvendinimo.
Reikalavimai
Ne mažiau kaip 1–2 metų darbo patirtis pirkimų, tiekimo ar panašioje srityje;
Gebėjimas efektyviai derėtis, analizuoti informaciją ir priimti sprendimus;
Gebėjimas vienu metu valdyti kelis projektus;
Geras darbo kompiuteriu išmanymas (MS Office ar kt. programos);
Geri anglų kalbos įgūdžiai (raštu ir žodžiu);
Atsakingumas, orientacija į rezultatą, iniciatyvumas.
Įmonė siūlo
Konkurencingą atlyginimą;
Atsakingą ir įdomų darbą stabilioje įmonėje;
Galimybę tobulėti ir prisidėti prie efektyvių įmonės sprendimų priėmimo;
Draugišką ir profesionalų kolektyvą;
Visas darbui reikalingas priemones;
Išskirtinius nuolaidų pasiūlymus jums ir jūsų šeimos nariams.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.